Despre aplicaţia menită să schimbe complet modul de lucru în cadrul firmelor – Easy SSM

Publicat: Expresul

Pentru toţi reprezentanţii companiilor care au nevoie de servicii protecţia muncii, cât şi pentru inspectorii SSM care oferă astfel de servicii, aplicaţia Easy SSM reprezintă un instrument foarte util în societatea modernă actuală în care se pune din ce în ce mai mare accent pe sănătatea şi securitatea în muncă şi pe prevenirea situaţiilor de urgenţă. Acestea sunt domenii complexe şi necesare în practicarea activităţilor de serviciu, nu numai pentru industriile grele sau corporaţiile mari, ci şi pentru companiile mici şi mijlocii, cu experienţă sau abia înfiinţate.

Ce este şi cum ajută aplicaţia Easy SSM?

Aplicaţia Easy SSM este o aplicaţie ultra modernă care uşurează munca în cadrul unei companii, o aplicaţie de management în protecţia muncii şi a situaţiilor de urgenţă care va înjumătăţi nu numai timpul de răspuns, ci şi costurile în acest domeniu. Aplicaţia funcționează foarte simplu, reprezentanţii companiilor însărcinaţi cu protecţia muncii trebuie doar să:

·                 creeze puncte de lucru;

·                 adauge angajaţii;

·                 planifice activităţile angajaţilor şi atribuţiile lor;

·                 introducă echipamentele folosite de angajaţi;

·                 primească rapoarte.

Aplicaţia de protecţia muncii nu numai că scurtează timpul şi elimina costurile de deplasare, ci eficientizează la maxim timpul de lucru şi permite personalului să gestioneze mai uşor documentaţia în acest sens.

Aplicaţia poate fi instalată nu numai pe calculatorul de serviciu, ci pe orice tip de computer sau gadget modern de pe care utilizatorii se autentifica cu uşer şi parola şi au acces la tot ceea ce îi interesează.

Aplicaţia se adresează:

·                 firmelor mari cu mai multe puncte de lucru şi cu mă mulţi amgajati;

·                 firmelor mici, nou înfiinţate, care nu dispun de un specialist sau încă nu colaborează cu un specialist în protecţia muncii şi situaţii de urgenţă.

Păşi pentru a stabili planul de protecţie şi prevenire împotriva COVID în cadrul unei firme

Companiile care se confruntau până acum numai cu pericolul incendiilor, a accidentelor de muncă, acum au de înfruntat un alt duşman, destul de ascuns, şi anume virusul Covid 19. De aceea, pe lângă planul de protecţia muncii SSM, companiile au nevoie şi de planul de protecţie şi de prevenire împotriva COVID care este la fel de important pentru siguranţa angajaţilor.

Infecţia cu SARS-COV-2 poate chiar opri pentru o perioadă de timp activitatea unei companii, de aceea reprezentanţii firmelor iau în calcul un astfel de plan pentru a evita necesitatea desfăşurării activităţii la domiciliu  a angajaţilor sau chiar oprirea temporară a activităţii firmei.

Pentru a pune în practică un astfel de plan de siguranţă şi de protecţie împotriva COVID a angajaţilor, angajatorii au responsabilitatea de a :

·                 constata şi de a marca riscurile;

·                 estima nivelul în care problema infectării cu COVID ar afecta integritatea angajaţilor şi activitatea firmei;

·                 întocmi reguli de siguranţă şi sănătate în muncă în situaţiile de criză impuse de acest virus;

·                  crea şi de a implementa proceduri de instruire a angajaţilor pentru prevenirea COVID;

·                 crea proceduri de inspecţie;

·                 elabora şi actualiza documente specifice SSM;

·                 identifica proceduri de rezolvare a accidentelor care apar în anumite situaţii.

Articole Asemanatoare