Indiferent de calitatea marfii pe care o vinde un magazin, succesul afacerii depinde in egala masura de modul in care sunt prezentate produsele, adica, de cat de atragatoare sunt produsele in ochii clientului. In acest sens este esential modul in care alegeti sa va afisati marfa.
Exista mai multi factori care trebuie luati in considerare atunci cand alegeti o vitrina pentru produse alimentare. Puteti alege dintre mai multe vitrine frigorifice orizontale sau puteti opta pentru o vitrina destinata produselor care nu necesita refrigerare.
Iata cateva lucruri de care trebuie sa tineti cont inainte de a achizitiona o vitrina pentru produse alimentare:
Vitrine frigorifice orizontale
Acestea sunt ideale pentru produsele perisabile. Printre aceste produse se numara mezeluri, lactate sau produsele din carne. In functie de amplasamentul vitrinei si de felul in care se face servirea clientului, puteti opta pentru o vitrina frigorifica cu deschidere in fata sau cu deschiderea in partea din spate. De asemenea, exista vitrine de cofetarie (al caror geam se rabateaza) sau vitrine deschise (au geam doar in partea din fata). In cazul vitrinelor cu deschidere in partea din spate, clientul va putea doar sa vada si sa aleaga produsele, urmand ca un vanzator sa il serveasca.
Alte elemente de care trebuie sa tineti cont sunt: dezghetarea automata, termostatul electronic, picioare reglabile, rafturile si iluminare.
Vitrine calde
Acestea sunt destinate produselor de panificatie care nu necesita refrigerare pentru a ramane proaspete. De exemplu, alimente cum ar fi gogosile, biscuitii, covrigii, briosele si croissantele nu necesita refrigerare constanta pentru a ramane gustoase si atragatoare pentru clienti. Chiar si unele placinte si prajituri nu trebuie sa fie refrigerate. Luati in considerare ce tip de glazurare si ingrediente sunt in produsele dvs. atunci cand decideti daca acestea trebuie sa fie refrigerate sau nu.
In alegerea acestui tip de vitrine luati in calcul in primul rand numarul de rafturi si modul in care vitrina permite vizibilitatea clientului, din orice unghi, asupra produselor.