Cum alegi agentia de marketing digital alaturi de care vei incepe o colaborare de lunga durata?

Publicat: Expresul

Cand ai de promovat afacerea in online ai doua variante: fie te ocupi de ea personal, fie apelezi la specialistii de la o agentie digitala de marketing. Daca nu ai timp iti ramane varianta unei agentii de marketing specializate in online. Pe piata romaneasca sunt deja destul de multe asa ca va fi foarte dificil de ales.

Cum o gasesti pe cea mai potrivita? Incepi prin a te documenta, a cauta tot ce se poate despre cinci sau sase agentii care apar primele in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Daca sunt acolo au si ceva experienta si sunt populare, bine promovate, asa ca ai mai rezolvat o etapa.

Poti citi pe forumuri, poti intreba pe diverse site-uri de review-uri din domeniu, poti vorbi cu fosti clienti sa vezi cum sunt serviciile. Dupa ce ai doua sau trei agentii mai bune e timpul interactiunii directe. Te poti adresa agentiilor, poti intreba ce neclaritati ei vizavi de servicii si produse, tehnici aplicate, departamentele de relatii cu clientii sunt in general foarte bine puse la punct.

Ca sa alegi corect si bine o agentie digitala de marketing va trebui sa compari ofertele primite, sa vezi si la nivel de pret cum difera lucrurile, sa te documentezi despre ce implica fiecare tip de servici pus la dispozitie. Daca nu te prea pricepi la terminologie poti ruga pe cineva cu experienta, un coleg, sa te ajute sa iei decizia cea mai buna.

Agentiile pot sa iti dea exemple, e obligatoriu sa aiba si portofolii cat mai bine puse la punct sa poti vedea ce anume au mai facut in trecut si cat de bine, cat de multumita a fost lumea. Cand ai ramas la o singura agentie ar fi cazul sa discuti si termenii colaborarii, sa vezi conditiile, sa intrebi in cat timp apar rezultatele campaniilor, ce presupun in practica.

Ultimul pas e o vizita la sediu si discutii fata in fata si alte lamuriri, dupa care semnarea contractului de colaborare sau externalizare servicii.

Articole Asemanatoare