O agentie de marketing si publicitate digitala joaca un rol cheie care contribuie, partial, la succesul sau esecul unei companii. Se ocupa cu crearea de site-uri web , profiluri pe retelele de socializare , campanii de publicitate si dezvoltarea de activitati si strategii pentru buna pozitionare a site-ului in cadrul web.
Si nu numai ca permite site-ului tau sa se pozitioneze corect, ci se ocupa si de aspecte complexe, precum SEO ( Search Engine Optimization) si SEM ( Search Engine Marketing ). In acest fel, actiunile implementate de agentia de marketing si publicitate au ca scop principal cresterea numarului de conversii (adica sa castigi potentiali clienti si, deci, vanzari).
Motive pentru a angaja o agentie de marketing si publicitate
Conform fluier.ro, afacerea ta are nevoie un site web si un magazin virtual, care sunt cheile pentru a-ti creste vanzarile sau pentru a ajunge la un public mai larg. In zilele noastre, de la intreprinderi mici la companii mari, ei cauta sa aiba o prezenta pe web sau sa adauge adepti pe retelele de socializare. Si este ca lumea globalizata in care traim o cere. Daca habar n-ai cum sa faci toate acestea, iata solutia: o agentie de marketing si publicitate.
Serviciile oferite de agentiile de marketing sunt multe si variate. Astfel, unele agentii se pot specializa pe un aspect sau altul, aspect de care ar trebui sa tii cont atunci cand alegi. Unele dintre numeroasele agentii de servicii pe care le pot oferi includ:
Pozitionare SEO si SEM
SEO este o strategie care va permite site-ului dvs. sa fie pozitionat printre primele pozitii in rezultatele Google. Cu alte cuvinte, un SEO bun este esential pentru a avea un numar bun de vizite si conversii zilnice. Daca site-ul tau reuseste sa apara pe prima pagina a Google, te poti simti mai mult decat multumit, deoarece putini utilizatori trec dincolo de prima pagina. Si o agentie de marketing va poate asigura de acest lucru si de multe altele.
Cele mai citite articole
Pe de alta parte, SEM se refera la campaniile de publicitate care se desfasoara pe Google. Permite, printre altele, ca campania dvs. de publicitate sa apara pe prima pagina a Google atunci cand utilizatorii cauta termeni legati de ceea ce doriti sa oferiti. Cu alte cuvinte, SEM va permite sa imbunatatiti pozitionarea web-ului, prin reclame platite care apar in motoarele de cautare atunci cand un utilizator introduce un cuvant cheie.
Crearea de continut
Site-ul dvs. poate fi foarte bine pozitionat, dar daca nu generati continut de calitate, veti pierde in curand acea pozitie. Si din nou agentiile de marketing va vin in ajutor.
Continutul trebuie sa fie atractiv, interesant si potrivit pentru site-uri web si retele sociale. Continutul este cheia in orice tip de afacere. Astazi practic toate site-urile au un blog in care incarca articole legate de serviciile pe care le ofera.
Managementul retelelor sociale de la o agentie de marketing si publicitate
Este un alt dintre serviciile oferite de agentiile de marketing care au mare greutate atunci cand vine vorba de asigurarea succesului afacerii tale . Prezenta in retelele de socializare este la fel de importanta ca si prezenta pe web, de fapt, se completeaza reciproc.
Gestionarea retelelor sociale necesita mult timp si efort. Prin urmare, cel mai bun lucru pe care il poti face este sa angajezi o agentie care se ocupa de acel job. Pe de alta parte, agentia va sti care este reteaua de socializare care se potriveste cel mai bine afacerii tale, precum si cum ar trebui gestionata pentru a-ti atinge obiectivele.
Brand awareness
O buna gestionare a retelelor sociale va va permite sa va imbunatatiti brandul, sa ajungeti la clienti noi si potentiali, sa generati reclame etc. In plus, veti putea accesa informatii extrem de utile, de exemplu, acoperirea publicatiilor tale sau reactiile si comentariile vizitatorilor tai. De asemenea, vei putea vedea numarul de vizite in retelele tale, numarul de urmaritori si interactiunile utilizatorilor cu profilul tau.