Branding prin promovare pe Instagram

Publicat: Expresul

Pentru persoanele care vor sa faca branding pe Instagram, cea mai buna solutie este sa apeleze la Lemonice, o echipa de specialisti care stiu exact ce trebuie sa faca pentru succesul online al unei companii. Cele mai bune campanii de promovare pe Instagram vor aduce, cu siguranta, succesul rapid al oricarei companii.

Acum, cand Instagram are peste 700 de milioane de utilizatori lunar (mai mult decat Twitter!), multe branduri gasesc modalitati de a interactiona cu comunitatea Instagram si de a castiga clienti, care continua sa revina pentru mai multe informatii. Dar nu doar numarul conteaza, cei care folosesc platforma sunt oameni cu nevoi si interese diverse.

Campanii de promovare pe Instagram – abordari specifice

Vizitatorii sunt cumparatori. Studiul Iconosquare 2015 Instagram arata ca 70% dintre utilizatorii IG raporteaza ca au cautat deja o marca pe platforma respectiva. In plus, 62% dintre utilizatori urmaresc un brand doar pentru ca le place!

Atunci cand sunt postate imaginile potrivite pe Instagram, consumatorii pot absorbi mesajul de marketing, fara sa isi dea seama si vor ajunge sa cumpere in cel mai rapid mod cu putinta. De aceea se recomanda colaborarea cu specialistii pentru cele mai bune campanii de promovare pe Instagram.

Cumparatorii se adreseaza retelelor sociale pentru referinte. Prin urmare, Instagram ajuta la transformarea clientilor pasivi in clienti activi.

Tot ce trebuie sa stie o persoana care abia acum ajunge pe Instagram este ca, pentru a vinde o marca pe Instagram, este nevoie doar de o campanie buna.

Cele mai citite articole

Contul pentru afacere ar trebui sa fie separat de contul personal. In marketing este vorba doar despre public si nu despre propria persoana, astfel ca egocentrismul trebuie sa dispara. Informatiile personale nu sunt relevante pentru clienti si nu vor aduce vanzari!

Lemonice – campanii Instagram de succes

Proprietarul businessului nu ar trebui sa apara pe pagina.

Toate imaginile postate pe Instagram sunt inutile daca nu sunt potrivite cu imaginea generala a businessului sau daca nu sunt relevante pentru marca. Cheia este ca postarile sa fie recunoscute si apreciate! Numele de Instagram trebuie sa fie asociat brandului si sa fie recunoscut. Aici intra in scena Lemonice, care va crea cele mai interesante campanii de Instagram cu un succes garantat.

Profilul trebuie sa fie clar si usor de navigat. Instagram este o cultura unica, diferita de cea a magazinului online si chiar a celorlalte site-uri de media sociale. Ideile trebuie sa se reflecte in imagini si totul trebuie sa fie clar si concis. Cuvintele cheie si hashtag-urile nu vor avea importanta, deoarece nu pot fi cautate atunci cand se afla in pagina bio.

Mesajele populare vor fi mai usor de urmarit de catre fani. Analistii cred ca popularitatea crescanda a Instagram s-a bazat pe imagini, mai ales ca alte site-uri de media sociale (de exemplu Facebook) primesc de doua ori mai multe comentarii la postarile care contin o imagine, fata de cele care au doar text sau link-uri.

Preferinta omului pentru imagini este biologica si adanc inradacinata in mintea fiecarei persoane. De fapt, 90% din informatiile transmise creierului sunt vizuale si, din acest motiv, este atat de important ca imaginile postate pe Instagram sa fie de cea mai buna calitate.

Cele mai citite articole

Articole Asemanatoare